08 lutego 2015

Becca Shimmering Skin Perfector

Witajcie,

kilka lat temu, zanim zaczęła się moja przygoda z blogowaniem, natknęłam się na bardzo interesujący produkt, który od razu skradł moje serce. Był nim Shimmering Skin Perfector z Becca,

Niestety nie był łatwy do zdobycia. W USA można go było kupić w prawie każdym sklepie online. Ja niestety cła z USA płacić nie chciałam i tak szukałam dalej po sklepach internetowych w Europie.

Aż w końcu któregoś dnia udało mi się go zdobić na stronie Space.NK.apotherapy. Tutaj link do strony z produktem.



Jest to produkt, który ma kilka zastosowań:
- służy jako baza pod podkład, gdyż ma właściwości nawilżające
- możemy go dodać do podkładu, aby zmienić formułę podkładu na rozświetlającą
- nałożony na niego podkład mineralny dla nam tzw. "glow from within" look, zdrowy i promienny
- służy również jako rozświetlacz - ślicznie uwidoczni kości policzkowe, łuk brwiowy i każde miejsce, które chcemy rozświetlić na naszej buzi
- również jako produkt solo jest idealny. Wystarczy nałożyć niewielką ilość i nie pudrować buzi. Efekt będzie mega.




Produkt jest dostępny w pięciu kolorach:
- pearl
- moonstone
- opal
- topaz
- rose gold

Ja mam kolor OPAL, przepiękny złoty odcień.

Może i produkt jest drogi, bo kosztuje aż 33 funty, ale za to mamy go aż 50ml, co jest naprawdę sporo.

Nie zawiodłam się na tym produkcie, jest świetny. Utrzymuje się cały dzień, przepięknie rozświetla, nie zapycha, a co najważniejsze nawilża. Trzeba jedynie pamiętać o tym, żeby nie przesadzić z jego ilością :)

A tutaj skład dla zainteresowanych:


Produkt pozostanie moim KWC jeszcze przez długie lata.

Pozdrawiam Was ciepło
Wasza JoAsia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.