24 stycznia 2015

Nowości w mojej kosmetyczce z Avon

Witajcie,

dzisiaj chciałam Wam pokazać resztę kosmetyków z Avon, które kupiłam/dostałam w prezencie będąc w Polsce.

Słyszałam wiele dobrego o tych produktach, ale jeszcze ich nie używałam. Będzie to post prezentujące jedynie kosmetyki, niestety nie jestem w stanie jeszcze nic o nich powiedzieć.

Jeśli używałyście tych kosmetyków, napiszcie koniecznie, jak i czy się u Was sprawdziły :)

Planet Spa Oriental Radiance Balancing Facial Cleanser

Planet Spa Oriental Radiance Invigorating Face Polisher
Avon Big Colour Eye Pencil / Flipping Out


Avon Eyeshadow Ink / Forever Bronze

Avon Eyeshadow Primer / Light Beige


Pozdrawiam Was ciepło,

JoAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.