19 stycznia 2015

Ulubieniec wśród podkładów Inglot HD Perfect CoverUp

Witajcie,

dziś postanowiłam napisać parę słów na temat mojego nowego podkładu z Inglot. Jest to HD Perfect CoverUp Foundation, mój jest w kolorze 73.



Na stronie producenta czytamy:
"Dostępny w ośmiu kolorach Podkład do twarzy HD Perfect Coverup łatwo dopasowuje się do odcienia skóry maskując przebarwienia i drobne niedoskonałości. Zapobiega nadmiernemu świeceniu, dając naturalny efekt wygładzonej i idealnie zmatowionej skóry przez wiele godzin.
Wzbogacony ekstraktem z białej trufli utrzymuje odpowiednie nawilżenie.
Produkt hipoalergiczny, polecany również do skóry wrażliwej. Nowe opakowanie typu airless o pojemności 35 ml umożliwia łatwe dozowanie produktu do ostatniej kropli"

Muszę przyznać, że zgadzam się z tym, co napisał producent. Podkład przepięknie zachowuję się przez cały dzień, nie ściera się, nie spływa. Po ośmiu godzinach widać delikatne świecenie się skóry, ale nie jest to chamski połysk, lecz taki delikatny, zdrowy.

Ja pracuję w ogrzewanym pomieszczeniu, siedzę przy oknie i temperaturę w biurze mam czasem od 23-26 stopni C. Tak wiem, przesada, ale jak siedzę 8 godzin bez ruchu, to robi mi się od razy zimno. Taki zmarzluch ze mnie :)

Pomimo tych trudnych warunków "atmosferycznych" w pracy, podkład utrzymuje się na mojej twarzy cały dzień.

Duży plus za opakowanie airless, ani kropelka się nie marnuje. Szczerze, nie rozumiem dlaczego inne firmy (nawet te z wyższej półki) nie stosują tej metody.




Kolor jaki mam, to 73, jest to bardzo uniwersalny kolor, który pasuje do jasno-średniej karnacji. Powyżej zdjęcie policzka bez i z podkładem, tylko jedna warstwa. z zasady tyle właśnie nakładam, w celu uzyskania bardziej naturalnego looku.

Konsystencja jest typowo kremowa, ale nie lejąca, dla mnie idealna. Świetnie się rozprowadza za pomocą pędzla, gąbeczki BB, czy też za pomocą naszych rączek. Nie trzeba wiele, aby przykryć całą twarz.

Co tu dużo mówić, podkład dla mnie idealny. Mój ulubieniec po rozsławionym Estee Lauder Double Wear.

A Wy miałyście już okazję używać tego podkładu, jakie są Wasze wrażenia?

Pozdrawiam Was ciepło.

JoAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.